sunnuntai 28. kesäkuuta 2009

kesälomalla . ..


moips!


Olen ollut kesä-lomalla melkein kuukauden ja myös lalli.l:kin. Olemme touhunneet yhdessä ja yksinäänkin vaikka mitä mutta enimmäkseen yhdessä koska meillä on vain tyhmät pikkuveljet jotka eivät ymmärrä huumorin päälle mitään joten joudumme olemaan kahdestaan.Heitin talvi turkkini jo monta viikkoa sitten Ruotsissa, kesäloma matkallani ja vesi oli siellä todella jäistä! mutta suomessa olen uinut jo monia kymmeniä kertoja ja suomessa on lämpimämpää vettä kuin ruotsissa. Eilen minä kävin kesä maassa ja siellä oli lämmintä yli 26 astetta lämmintä. kyllä tarkeni uida!. J a tänään olin onki kisoissa eli ne olivat seuran mestaruus kisat ja voitin oman sarjani mutta minun sarjassani oli onneksi vain minä ja joku muu tyttö. Tässä askartelin paripäivää sitten korvikset kun ei ollut muutakaan tekemistä. korviksissa on hiuslenkin koriste pallerot ja rikkoutuneen kaula korun osia ja korvis koukut kaivelin kaapista .. :D jäänyt joskus yli..

siinäs näette vanhoista tavaroista voi tehdä hienoa uusia tavaroita ja kuin uusia koruja. Mieli kuvistus laukkaamaan !!
T:Lalli.t

Ei kommentteja: