keskiviikko 27. toukokuuta 2009

teipä trei! räpätiinaauuaa. ..

treipä trei! nyt sataa vettä kaatamalla ja sisälläkään ei ole mitään tekemistä, joten päätin kirjoittaa tänne blogiin!! :D ja minäkin eli L.T ostin siniset farkut.minä ja L.L voitamme varmasti ylä-asteen "samanlaisuus kilpailun!!". minulla ja L.L:llä on paljon saman laisia vaatteita esim. sanon vain pari koska niitä 0n niin paljon: siniset farkut, vihreät housut, siniset nappi korvikset ja siniset helmet ja niitä on vielä paljon lisää. . .
Minä lähden kesällä ruotsiin eli parin päivän päästä!! jännittää....!!
olen ruotsissa vähä yli viikon ja sillä aikaa paras ystäväni L.L hoitaa lemmikkejäni.:DJa menen myös heinäkuussa isän työpaikkalle kesä-töihin ja saan 380€!! Minulla ei ole ikinä ollut niin paljon rahaa. . .
Ja koulutkin loppuvat aivan kohta ja jännittää minkälaisen tokarin saan,
erityisesti englannin numero jännittää.... 6 vai 7!??? no tietenkin 7!
L.T kärsii siitepöly allergiasta ja L.T:llä on dedä dukoddda!! ja silmät vuotaa.. mutta onneksi sataa vettä niin siite pölyt laskeutuvat maahan!!:..
ja taas kerran ERITTÄIN TYHMÄT PIKKU-VELJENI (jotka ovat kaksoset)
huutavat ja vimmaavat ympäriinsä taloa. .. :( Joten pitänee lopetella!!


T:L.T

Ei kommentteja: